Rubrik?

Fick en gullig kommentar här om dagen från någon som inte ens vill ge sig till känna. :S Men den löd så fint som "sluta röka din idiot när du ammar du får skrikiga barn". Undrar när den människan tog läkarexamen som vet så himla mycket? Men hur som jag är väl inte skit nöjd att jag fortfarande röker, men är ingen stor rökare och hoppas jag ska kunna sluta helt.
Min son är mitt och johans allt och vi älskar honom mest i hela världen. Hans kolik är som bortblåst och percis som alla bäbisar skriker han ibland men lugnar sig lika fort. Känns skönt för både honom och oss som föräldrar.



Inatt blir det att ställa om klockan också, får ej glömmas! Imorgon ska jag och svante åka hem till mamma och mysa lite. Johan blir hemma och får vila ut lite. :) Kan ju vara skönt. Vi ska ta han i vagnen och dra runt byn, visa upp våran skatt för alla där hemma är så nyfikna på honom och vill se underverket :D



Näe nu ska jagj mysa ner mig i soffan med mina två favorit killar ;) <3


Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Ina, både jag och Jessica rökte ju både igenom graviditeten och genom hela ammningsperioden! Inte är de nå fel på min lilla flicka eller jessicas barn...

Felicia hade kolik när hon va liten hon med men de får dom flesta barnen!

Skit i va alla säger om rökningen och gör som du själv vill!

Många menar väl men säger de på helt fel vis!



Många kramar!!!

2011-11-04 @ 13:09:57
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0