Fredagsmys

Ja jag är kass på att uppdatera men har varken tid eller lust om jag ska vara ärlig, vill umgås med familjen och hinna med en och annan vän också därav dåligt med inlägg. Ska väl försöka bli bättre och återfå lite motivation för märker ju att ni vill läsa ;) Hihi. Kul de tycker jag :D



Men men dagarna som gått har jag varit trött som fan, svante har haft nattliga upptåg så då får mamman lite mindre sömn. Men har införskaffat mig droppr till hans mage får se om det ska underlätta för honom. Han är lite väl svår att rapa sen fiser han ju knapp heller så är väl bubbligt i magen. Hoppas det blir bättre nu, börja med dropparna imorse och redan under dagen märktes skillnad och nu sover han sen en tid tillbaka.

Gofisen <3


Igår var vi in till stan och svante gjorde sin första bussresa och det gick skit bra både dit och hem, sov hela tiden. Träffa linda, fika och shoppa lite. Shit handla på apoteket till svante för drygt 600:- Ojoj inte billigt inte men men. Vart bla en nässug, dropparna till magen och en rumpsalva ifall han skulle bli röd så man inte står där med "skägget i brevlådan".


Söta linda med svante igår :D <3


Idag mös vi lite på morgonen min älskade son och jag, efter att pappa gått till jobbet. Sen gjorde vi oss iordning för dagen och gick över till farmor där även faster lollo var. Vart bjuden på lunch och vart någon kopp kaffe. Alltid lika trevligt. Efter de vart de en prommis upp till pappans jobb så fick vi extra friskluft och johan fick en liten paus :D

Mysstund imorse :) <3


Nu är carro här, jag har hunnit städa undan lite och dammsugit, skönt att ha det gjort slipper vi tänka på de i helgen. Kan vi ägna oss åt varandra och göra det vi vill och känner för.
När johan kommit hem och fått duscha ska vi över till farmor igen på fredagsmys, tacos ;) Mumma, skönt att göra något med familjen. Annars blir det bara lugnt och får se vad helgen har att erbjuda, några vagnprommisar hoppas jag på :)

Några bilder på gobiten <3

beaten hero <3
 
Papabear :D

Sovstund i vagnen :)


Tog mod till mig och besökte vågen idag, den visade -19kg på 19 dagar, är väl helt okej. vägde 52kg när jag vart gravid och nu väger jag 51kg. Men svälter mig absolut inte, äter, ammar, rör på mig och mår allmänt bra så är absolut inget jag har åstakommit med flit. Men men nu är det väl bara magen som ska bort sen är jag nöjd som fan ;)

1a oktober

21a oktober


Kärleken till dig kan inte beskrivas med ord <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta rök om du ska amma idiot. Mammor som rökte under graviditeten får skrikigare barn..

2011-10-27 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0