Sömlöst

Inatt vet jag inte alls vad som var fel för sova kunde jag då inte få någon ro till att göra :S Både svante och johan sov så sött men kl 00.15 kom jag på att jag skulle diska, torka av och fixa undan massa kläder. Sen vanka lilleman runt 01 och ville ha mat men sov igen innan kl var 02 men jag kunde knappt somna men tillslut så..
Fick sova ända till ca halv 9 så jag fick väl några timmar ändå :)
Idag händer väl inte allt för mycket, iväg till sandviken och fixa presentpapper tills på fredag då vi ska på barnkalas. Vincent fyller 2år och Ewelyn vart 3 för 2 veckor sen så vi ska ut till åshammar och fira dom :)
Presenter är redan klart så nu ska dom bara slås in.
Svante sover nu, mätt och belåten..
Från vaken till tok sovande på bara någon minut :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0