kväller

Oj idag har jag hunnit med massa saker, riktigt flitig :) Fått lite ordning på sovrummet så nu kan vi sova där igen. Nya sängkläder, dammat och flyttat in vaggan. Nu är det bara en byrå till TVn som fattas så är det komplett, ja lite fotoramar som ska upp på väggarna dock. Bilder kommer väl när det börjar bli klart.
Nu kom min underbara sambo upp med en låda från förrådet, äntligen ska vi koppla in dataljudet så vi får lite musik på dagarna svante och jag.
Lilleman sitter i sin babysitter och sover. Jonas och camilla är här på besök. Jessica och Carro har även hunnit vara förbi här idag snabbisar bägge två. Carro kom med amningskudden som hon köpte till oss som hon har sytt fodral till själv. Ni får se sen, har inte hunnit tagit nå bild på den än.
All tvätt är nu på tork så ska väl bara ner och hämta upp den. Senare ska johan och svante få bada, tycker dom är mysigt. Längtar verkligen tills jag får bada med min son för första gången :)


Imorgon på dagen ska vi iväg på äventyr med sussie, svante och jag. Blir en hel dag. Skulle bla bli bjuden på lunch på IKEA, springa lite på köpis sen hem till sussies föräldrar om jag fatta henne rätt. Sussie är alltså en av mammas närmaste vänner och har funnits med sen jag föddes. :) Som en extra mamma kan man nog kalla henne. Så det ska bli mysigt. lite som ska inhandlas under morgondagen också.
Jaja näe nu ska jag vara social med vårat besök sen är det nog dags för lilleman att äta snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0