Hemma igen

Ja då var man tillbaka i forsbacka då. Gick jätte bra på banken igår så fick allt fixat så det känns super bra. Sen vart det gos mat och massa mys hemma hos mamma/mormor och svante skötte sig exemplariskt. Bank kvinnan vi träffade hade svårt att koncentrera sig på jobbet för hon hade fullt upp med att kolla på svante när han var så vaken och gulli :) Hihi han charmar ju vem som helst :D
Igår fick jag hans första riktigt långa leende på bild, så himla söt. Han har ju flinat länge men nu gör han det oftare och längre stunder, gofisen våran :)



Idag innan vi åkte från ockelbo hanns det med en fika med linda på Trillin även hennes mamma hann med att kika på sötisen :)
Är så himla stolt öven våran skatt och helt offatbart nästan att det är jag och johan som gjort honom :) Våran skatt <3




När vi kommit hem så kom sandra och emma över och gick för en stund sen. Trevligt med lite sällskap :) Prata en massa och drack lite kaffe. Sen försökte sandra "ögon motta" till sodastreamen men de gick väl mindre bra, haha. Vart lite starkt skulle jag tro ;P
Nu ska jag ta och slänga i mig lite mat för johan skulle bli sen, fick en leverans typ nu så och jag är hingrig så lika bra att försöka få i sig lite :)


Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Han är ju så fiiin.

Han är lik din mamma Ina.

Ibland ser jag lite Johan oxå, men Johan var mycket ljusare. Saknar lillevännen. Hoppas jag kan krama han snart. Kram till er alla 3. <3

2011-11-22 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0