6 veckor idag <3

Nu har vi varit på farsdagfika hos svärmor, vart bjudna på tårta och kaffe. Jätte mysigt :)
Nu är vi hemma igen och marcus är här på besök. Är i valet och kvalet om jag ska släpa fram dammsugaren och ta den på en tripp genom lägenheten men vet inte om jag orkar? Svante ska ju få bada ikväll också men just nu sover han som en stock så tänker ju inte slita upp honom så badet får vänta ett slag :)


Sen blir ju våran lilla skatt 6 veckor idag och lyckades fånga ett litet leende på kort. Han ler ofta men man hinner fan aldrig på med kameran :( Men just idag så hann jag få ett hyffsat kort på honom iaf :)
Finaste Svante, han får mitt hjärta att smälta 1000 gånger om <3



Min mjölk börjar ta slut nu så det blir mer och mer ersättning för svante, men han lider inte av det och han är super nöjd kille nu för tiden. Vi har inte haft en "panik skrikar" natt på drygt 1,5vecka nu så det är helt underbart. Känns så skönt att han slipper ha så ont i magen och nu verkar allt vara som det ska. Visst kan han väl vara lite "knölig" någon natt och inte riktigt vill sova men då har han iaf sovit bra på dagen. Viktigast för mig är ju att han får sova sen anpassar man sig efter honom när man ska sova ;)


Jaja har väl inte så mycket mer att säga just nu!

Såhär såg jag ut i fredags när jag var iväg och fira linda :) <3


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Heej! Lite seg på att svara, det är ju så fullt upp med dom här småttingarna :) Annars går de bara bra med våran pojke, skönt att man börjar komma in i en rutin och förstår hur allt fungerar. Hur går det för er? Kul att läsa om någon som har en nästan lika gammal bebis!

2011-11-14 @ 14:54:30
URL: http://gabribellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0