1a advent

Ja då var det redan 1a advent och ingen snö än så läng. Men pratade med mamma och det tok snöade i ljusdal så får väl se om det tänker krypandes ner hit innan dagen är slut?
Igår julades det här hemma så nu är allt framstökat. Ska bara fixa gardiner till köket och vardagsrummet sen är allt klart :)
Kan visa några bilder sen från längenheten så ni får en inblick i hur vårat hem ser ut nu :)
Tycker det är himla mysigt med alla ljus som syns i varje fönster, ser så hemtrevligt och varmt ut när julpyntet kommer fram.
Idag ska vi ta en sväng till köpis hela familjen, kompliteringshandla lite sen fixa till adventsljusstaken som jag ska fixa själv i år hade jag tänkt så blir väl lite pyssel ikväll.
Nu skulle robert komma förbi en sväng på lite kaffe sen bär vi väl iväg för nu somna lilleskrutt också så :)
Några bilder från dagarna som gått
Johan sitter och leker med sin nya kompis, nokia N8 och bilderna är tagna med min nya samsung galaxy Sll
Mitt fina halsband jag beställde för mina födelsedagspengar från mamma <3
står svante på framsidan och bak står det 2011-10-02 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0