Sommar väder :D

Ja förlåt för min extremt dåligt uppdat här på bloggen men har varit ute på en massa tokigheter med vänner istället. Har inte varit nå vidare motiverad till att sitta inne och häcka när vädret har bjudit på sin bästa sida. Idag är det ju också jätte fint men dagen har inte riktigt kicka igång ännu. :)
Har gjort en del, varit på bio (Thor), bilresor, filmkvällar och en massa annat tok. Har även hunnit träffa min "kusin" Jessica, typ as längesen vi såga så det var grymt trevligt, ska försöka hålla lite bättre kontakt med henne nu, ta sig i kragen :)
Har några trevliga dagar i trevligt sällskap så det uppskattas verkligen, många skratt och tokigheter tycker vi om ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat? Ska iaf gå intro 17-20.30 vad jag vet annars är det väl rätt lugnt, ringa och väcka bella snart så får vi se vad vi hittar på?
Imorgon är det skola så då blir det vakna före 7 :P

Bilder från dagarna som gått

Stor handling :)



Bella har ett nytt husdjur utanför henne, jävla sötsak synd bara att dom ska vara så taggiga annars hade den fått följa med mig hem :)


Ozzy har fått ny lek kamrat, tobi ställer upp för laget han :)

Vem har sagt att killar inte passar i en glittrig, lila färg? :O haha

Jag någon dag här, ja nog om de nu har ni fått en liten uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0