saknar...

Ja allt har varit lugnt och stilla och det är snart dags för mig att försöka sova lite. Allt har gått galant så nu hoppas jag det fortsätter så under natten. Har även fått en massa skolarbeten gjorda så det känns ju toppen ska fortsätta med 2st jag har kvar imorgon sen är jag med igen :) Känns skönt men allt ska vara klart den 30e maj sen sätts betygen :O

Saknar mina pojkar där hemma, men vet att dom har det bra utan mig och imorgon kväll är jag ju hemma igen :) men nästa månad ramlar de ju in som sagt lite extra pengar i hushållet zackrisson/lande vilket känns bra. Sen är det lika bra vi vänjer oss för i sommar kommer jag ju kanske få några pass som det här. Hur som har Ozzy det jätte bra med Johan och imorgon ska han får vara hos svärmor :) Där är han lika älskad och bortskämd som hemma med oss. Men saknade är dom mina hjärtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0