Frånvarande

Ja nu har jag varit frånvarande igen.. Men det är en del som hänt på det privata planet och haft så mycket annat att göra så har inte riktigt haft tid eller ork till att sitta här. Hur som ska dra en snabbis genom dagarna som gått.

Lördagen börjades tidigt den dagen. Vid 9 åkte jag, carro, kurtan och bella iväg till Lager 157 och fynda lite. Den som handla mest av oss alla var naturligtvis herrn i sällskapet, han lyckas alltid ;) haha. Jag handla lite åt mig själv men mest till Johan och lite såklart till lillen :) När vi kom hem skulle karlarna iväg på fest och jag bädda ner mig i soffan med ozzy.



Söndag den var rätt lugn, mådde inte nå vidare psykiskt men de fick gå ändå. Hade mitt sista intro pass då på kvällen så den dagen var bara lugn.

Måndag ja igår gjorde jag inte mycket annat än befann mig på jobbet, gjorde mitt första pass själv. 10-18.30 gick skit bra :) Efter jag sluta kom johan och hämta mig så åkte vi iväg och skulle kolla på babysitter och den och ett babygym fick följa med hem. Kvällen vart lugn bara kolla en massa TV.

Tisdag japp det är det idag, 17e maj och Norge har nationaldag :P Idag ska jag roa mig med studierna under dagen sen ikväll börjar jag jobba kl 18.00 till 14.00 imorgon. Första gången i mitt liv jag ska ha ett jourpass så det ska bli spännande och se vad jag tycker om det. Tror jag kommer trivas bra i sommar, personalen är super trevlig och kunden är bra.


Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig för du är min vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0