Begravning

Ja idag är det dags för farfars begravning och jag har oros känslor i magen och känner mig inte alls på topp psykiskt :( Vet inte alls hur det kommer att gå men min underbara syster helen ska möta mig när jag kommer till ockelbo så hinner vi umgås lite innan den börjar så jag får prata av mig lite.
Orkar inte skriva mer om det.

Igår var jag i skolan sen gick jag hem till syster, titta på hennes nya lägenhet och sen åkte jag med henne in till sandviken. Därifrån tog jag en buss till stan och möttes av Tobias. Vi slira runt lite kika i affärer, käka lunch, var förbi banken och sen vart de spontan klippning/färgning för min del :) Vart riktigt nöjd över resultatet och hon klöpp av ca 2,5 dm så är inte mycket kvar känns det som. Har ännu inte tagit någon bild men de får jag visa sen :) Tack snälla Tobi för att du orka med och sitta med mig hos frissan tog ju typ 4tim, jävligt snällt :) Efter dagen i gävle kom hjärtat och hämtade mig så åkte vi hem och vart bara slappa hela kvällen. :)

Ja nu ska jag fixa till mig så jag ser någorlunda ut idag, vackert väder ute iaf ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0