Bättre sent än aldrig :)

Ja nu var det ett tag sen igen nu då, men nu har tiden verkligen inte funntis tänkte bara dra min vecka lite snabbt då kommer ni också att förstå varför ingen tid funnits :)

Måndag: Blir väckt kl 8 av att PFV ringer och vill att jag ska jobba 10-18.30 och självklart kan och vill jag det. Hjärtat mitt var lite sen denna morgon som tur var så han fick ta med sig ozzy till Fba så han fick vara hos Carina under dagen :) Han trivs nog riktigt bra där, han blir bortskämd och älskad, precis som hemma :) Johan kom och hämtade mig efter jobbet sen var det bara hem och vila upp sig inför näst kommande dag.

Tisdag: Dagen innan när jag satt på bussen till jobbet ringde PFV igen och ville jag skulle jobba även idag 10-18.30 och jag tackar inte nej till extra pass och pengar så vart jobba för mig denna dag också. Bästa mamman i världen fyllde år :D <3

Onsdag: Massa krångel men jobb 10-14 sen lekte jag med bella och tobi en sväng. Fick även mitt sommarschema och det såg verkligen jätte bra ut och kommer ju fyllas på mer under veckornas gång ;) Trivs verkligen på jobbet och känner mig mer än nöjd. Mycket mer frihet vilket inte är helt fel :)

Torsdag: Var jag i skolan först sen åkte jag till gävle för att fika med min älskade linda även tobi kom förbi efter ett tag :) Det var trevligt. När vi satt där ringer telefonen och det är PFV som vill att jag ska komma och jobba 18-21.30 och jag var liksom redan på stan så det var ju inga problem alls. Efter fikan tog jag bussen till mitt jobb och spenderade några timmar där. Efter jobbet kom bella och tobi å hämta mig, drog till max och satte i oss en varsin milkshake. Sen spenderades några timmar i bellas bil, åkte runt och mest gjorde inget mer än att prata lite. Vart lite skrämd där på natten, låste bildörrarna och satt på parkeringen ett bra tag innan bella släppte ut mig och jag kunde gå upp och sova.

Fredag/Lördag: Vaknar igen av att telefonen ringer och nu börjar man ju bli van med att PFV väcker en på morgonen. Då hade hon pass åt mig hela helgen ;) Toppen så jag gick på igår kl 18 och slutar 17.30 idag :P Lååång pass, när jag går hem idag har jag varit här i 23,5tim så de får räcka för en gång :P Ikväll ska jag leka med bella och tobi, kanske carro skulle vara med får se? Hjärtat har dart idag sen ska han på trubadur i Fba ikväll så ska vi hämta honom inatt. :) Efter jobbet blir det också fba och hämta lillbäbis hos svärmor :) Nu inatt har jag verkligen saknat mina killar och närheten.. :( Men men det går bara att bita ihop har bara långa pass i sommar ;)

Söndag: Mors dag och hade tänkt åka till min älskade mamma men ska jobba 16.30-14 dagen efter så tiden finns inte riktigt för att åka ut till mörtebo, umgås i lung och ro sen fara hem igen. Alltså får världens bästa mamma bara ett sketet telefon samtal från sin dotter men älskar henne inte mindre för det och hon förstår ju att jag måste jobba. Ja så imorgon blir det väl försöka sova ut sen jobba då, tar med mig datan så jag kan pilla med det sista skolarbetena jag har kvar som ska vara klara på måndag kl 12 :)

Ja det var min vecka i en enkel sammandragning :P I övrigt mår jag bra och allt rullar på känns det som. På onsdag får vi nycklarna till nya lägenheten, kolla så allt är okej med den. Torsdagen ska vi hämta nya soffann :) Men det blir inte att flytta in fören efter den 8e då dom lagt nya golv i hela lägenheten, känns onödigt att flytta runt massa saker bara men vi ska iaf köra soffan och en massa saker dit som ska ner i förrådet så lite blir gjort. Ska även försöka fixa fram flyttlådor så jag kan börja packa lite smått sånt skit vi inte ska ha uppe :) Hoppas min lilla bella hjälper mig lite :) Så veckan som kommer har jag fullt upp också jobbar ju till 14 på måndag och fredag 10.30-18.30 vad jag vet nu men det visar väl sig om det blir mer :) Behöver några fler pass i juni känner jag för att få ihop pengar :)
Så ni vet att bloggen kanske blir något lidande ett tag nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0