Arlanda

Japp dit ska jag inatt och hämta 2 busar som varit i London några dagar :) Ska vara där 23.40 så åker väl runt 22 eller nå, hoppas jag får med mig Emma på resan, så sjukt tråkigt att åka själv men vi får väl se?
Annars skulle jag varit i skolan idag men vaknade och var sjukt trött och noll motivation så blir hemma studier idag :( Nästa torsdag är det nya tag och krafter till studierna som gäller.
Tänkte ta mig till rusta idag, passa på när jag har bil för imorgon är jag billös igen :( Så tråkigt men men sånt är livet. Undra om vi ska iväg och kolla på bil i nästa vecka kanske? Man måste kolla ett bra tag innan man bestämmer sig tycker jag, bilköp är en stor investering så då krävs det betänketid :)

Var i hudik en sväng och hälsa på lite innan folket drar för säsongsjobb, var trevligt men fan va trött jag blev av allt körande.. Men men nu var det gjort iaf :)

Nu ska jag ta och käka lite frukost tror lillkillen är lite sugen för magen kurrar som satan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0