ÄNTLIGEN

Faan måste jag säga, när jag började skolan igen för 3 terminer sedan tyckte jag det var skit kul men efter ett tag när uppgifterna vart svårare och fler så såg jag inget slut på allt vad plugga heter. Men vet ni vad, nu äntligen har jag skickat in min sista uppgift till min lärare så INGEN MER SKOLA för mig på ett tag iaf :)
Kan inte ens förklara hur jävla skönt de känns och nu är det bara att vänta på betyget som kommer i brevlådan :D Imorgon sätts betygen äntligen sen är det fan klart :D
Kanske man förtjänat någon fin present eller liknande av sina närmaste nu när man är klar med skolan ännu en gång ;) Visar väl sig vad dom tycker man är värd ;)

Iövrigt är det ju MORS DAG idag men har enbart kunna prata med världens bästa mamma i telefonen :( Men hon förstår ju jag måste ju jobba och vi är ju båda vuxa vi tar igen det. Mors dag är bara 1 dag på åren MIN MAMMA ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA 356 DAGAR OM ÅRET
All kärlek till dig mamma <3

Orkar inte dra gårdagen, sluta jobbet 17.30 behöver inte säga mer än så.
En sak som stör mig som fan bara är när man får skit för något man absolut inte gjort och när man inte ens befunnits sig där skitsnacket skulle ha pratats :S alltså jag bli så full i skratt när fan ska vi bli vuxna? :S Ojoj orka med sånt där skit jag står med ryggen helt fri och det känns så sjukt bra sen om jag förlorar en vän för något sånt patetiskt som de så är vi inte så bra vänner som jag trodde.
Men sog sagt kommer vi inte fortsätta vara vänner för den här personen nu inte vill det förlorar jag inte en riktig vän isf.
Nog om det har sagt mitt, jag har inte gjort ett skit mer än att ställt upp när du behövt mig.


Hjärtat har mått lite dåligt idag men det var ju självförvållat så, fanns några till som inte heller var på topp idag efter nattens bravader ;) Haha alltid lika kul att få höra allt som händer när man inte är med ;) Ojoj.

Imorgon när jag slutar kl 14 så kommer bella och hämtar mig så ska vi kirra flyttlådor och sopsäckar, lite sånt där skit så vi kan börja packa skiten ;)

Nu ska jag kolla klart BB sen blir det krypa ner i sängen och försöka sova så man orkar upp imorgon och fortsätta passet :)

SARA kommer få lämna på tisdag :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så där kan man ju också resonera ang sina vänner..

2011-05-30 @ 01:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0