Akuten

Ja i onsdags när jag sluta jobba kom underbara bella och hämta mig. Men hade en molnande och jävla jobbig värk i buken, hade så ont så kunde knappt röra mig. Kontaktade barnmorska och 1177 så alla samtal slutade med ett besök på akuten. Det togs en massa prover och jag fick göra undersökningar. Fick se våran älskade lillkille igen och han mådde jätte bra och hade växt sedan UL så det så bra ut. Dock för min del såg det lite sämre ut. Blod och äggvita i urinen så det är ett tecken på havandeskapsförgiftning vilket inte är nå vidare :( Kändes inge bra att höra och så tidigt i graviditeten :( Men dom skickade iväg prover för bättre resultat så får väl se vad de säger.
Var sjukt orolig likaså min stackars sambo som nästan blev mer orolig än mig *söta du* men får väta och se vad provsvaren visar och nu ska jag ta och läsa på lite bättre om den där skiten men hoppas på att det verkligen inte är så i mitt fall.

Tack älskade Johan och Bella för att ni fanns vid min sida, betyder massor <3



Underbart skönt, veta att du mår bra och växer som du ska våran lilla prins, alla blev så oroliga för dig och vi älskar dig redan så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0