Tråkig onsdag

Intervjun, det kändes iaf som att den gick skit bra och damerna som intervjuvade mig var jätte trevliga. Får se om jag kan få något sommarvik som jag hoppas på. Jobbpasset gick galant, skit kul att få vara tillbaka på jobbet, efter en tids frånvaro. Super söta bella kom ju och hämtade mig utanför jobbet och körde mig ända hem till dörren, kan inte säga mer än att det var guld värt. Henke var ju jätte gullig och körde ut mig till Ockelbo så dagen bara flöt på igår. När jag kom hem hade J dammsugit upp allt grus som Ozzy släpar med sig in, fast de är väl vi också när det fastnar under skorna så hela lasset ligger ju inte på honom. Han hade även diskat och Ozzy hade fått en god middag han med :) Skönt att komma hem till två glada och nöjda killar. Höll mig vaken genom hela BB iaf men sen var det inte mycket mer, tok somna efter de.

Imorse när jag vakna var solen framme och dagen såg ut att bli kanon, men de vände fort och nu är det grått och trist ute. Är sjukt trött på de här och önskar mig en härlig vår snarast, man lär väl dessvärre få vänta ett slag. Händer väl inte allt för mycket idag mer än att jag ska göra klart arbeten som ska vara inlämnade imorgon då det är skola igen. Som sagt en tråkig onsdag, som även innefattar huvudvärk :( Hoppas den släpper av sig själv, men så brukar inte fallet vara har huvudvärk typ varje dag och börjar fundera mer och mer vad det beror på? Kan ju inte vara trötthet för nu får jag ju sova bättre om nätterna, däremot så äter jag ju jävligt dåligt för de gör så fruktansvärt ont att tugga. För första gången i mitt liv ser jag fram emot tandläkaren. :S

Näe nu ska jag dra igång med studerandet så jag blir klar någon gång. Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Josefine "PopJosh" Lande

Alltså jag älskar Ozzy, lätt sötaste hunden jag träffat :D

2011-03-24 @ 01:05:49
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0