Arbetsintervju :)

Jaha då var det tisdag igen då, har varit så mycket dom senaste dagarna att jag inte riktigt haft tid för att blogga dessvärre. Men nu är jag tillbaka igen.
Ska sumera helgen lite då tänkte jag. På fredagen var ju jag och carro iväg på spa/massage på auromainstetutet i gävle. Var fruktansvärt skönt till en början sen drog min jävla tand igång och gav mig världens värk och feber. Vart ingen bio för mig, helt färdig och tok ont. :( Men tack gumman för spat, himla mys :) På lördagen åkte vi ut till fba och hälsade på J´s familj, fika lite och umgicks. Var så himla vackert väder så njöt till fullo att vi var ute och gjorde saker. Kvällen spenderade jag själv hemma med min feber och tandvärk medans grabbarna var ut och hade roligt :) Söndagen var jag och carro in till stan och shoppa lös lite, både till mig och bäbis :) Bilder kommer lite snare. Kvällens avslutades med mys hemma :)
Igår satt jag och plugga hela dagen från 9-16.30 så efter de var jag tvärslut.

Idag då, ja bella kommer väl över snart på fika sen vid 13 ska vi in till stan. Jag ska på mitt livs första arbetsintervju :P Det är inom vården i gävle kommun. Så får se vad dom säger. Kommer nog även om jag får jobba inom gävle så ska jag jobba början av sommaren i ockelbo då semetern infallen sent i gävle. Jaja vi får se hur det går annars blir det hela sommaren i ockelbo vilket inte ör mig något då jag trivs där väldigt bra. Det är ju bara resorna som är jobbiga.
Efter stan blir det hem, ut med hunden och försöka få i mig nått som är svår nu för tiden då jag har så ont i munnen men men. Henker kommer och kör mig ut till ockelbo, jobba 16-21 :)
Vela att jag skulle ta natten imorgon men jag har ju skola på torsdag morgon. Sluta kl 7 och börja skolan kl 9 är kanske ingen genomtänkt plan. Jaja vi får se.

Vill bara säga GRATTIS till Emma på 20års dagen <3



Kommentarer
Postat av: emma

vad fan lägger du ut för jäkla bilder på mig ? !?

2011-04-01 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0