Kväller

Snart är det kväller och har hunnit med bra mycket idag. Plugga, städat varit på köpis och storhandla på citygross. Så känner mig rätt nöjd måste jag säga.

Bilder från idag

Emma testar solbrillor i sin nya frilla :)

Dessa skönheter fick följa med mig hem <3 Ozzy ville självklart vara med på bild :)
799:- från skohuset



Lite av vardagsrum/sovrum :)



Storhandling




Bästa J har tappat upp ett varmt bad åt oss så vi ska mysa ner oss lite innan Emma kommer :) Han är så gullig min älskling och till badet har han skurit upp melon, en öl åt honom och påskmust till mig :)




Nu ska jag skynda ner i badet till hjärtat som redan har hoppat ner :) hoppas ni alla andra får en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte ina skor !!!

får man fråga vart du köpt som och hur mycket dom kostade?

kram på dig och magen

2011-03-30 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0