Fredag :)

Ja och äntligen var det fredag igen och många som jobbar/studerar får helg efter idag :) Vaknade imorse och kände mig otroligt mycket bättre, vilket jag tycker är en underbar känsla. Skulle träffa Camilla idag men vi bestämde aldrig någon tid så nu vet jag inte men blir det inget med det idag så blir det i nästa vecka hoppas jag. Prata lite smått med Emma på sms nu på morgonen och hon skulle fara iväg för att klippa/färga håret, blir smått avis, jag vill också :P Men ska iaf tona det tills imorgon tänkte jag. Ska väl förbi köpis och träffa henne och förmodligen är väl sandra med också :) ha lite små shopping sådär :P Tänkte köpa ett nagellack som stärker naglarna för mina är så otroligt sköra :( Långa blir dom ju men fanskapen går ju av hela tiden, otroligt irriterande.

Såhär såg det ut från vår ballkong imorse, ingen vidare trevlig utsikt, men men.


Är väl inte så mycket bättre fån köket heller, lekplats och tvättstugan :P

Har varit duktig och pluggat här på morgonen så snart tänkte jag ta fram snabel draken och låta den jobba lite :P Låssar otroligt mycket hår nu har jag märkt så det är hår i hela lägenheten känns det som vilket jag tycker är otroligt äckligt ... Så nu ska den jäveln få komma fram och suga upp allt sånt skit, sen drar vi ju in lite grus just nu som inte heller är så skönt att få under fötterna.

Gör ditt jobb :)


Imorgon far vi iväg på eckerö igen, men denna gång blir vi några st som jag tycker ska bli himla kul :) Som jag vet är det jag, Johan, Emma, Sandra, Utby, Bella, Sandra, Tengan? och 2 till kompisar till emma och dom :) Ska bli roligt. Köpa lite cigg och lite annat :) Så Emma kommer och ska sova hos oss ikväll, imorgon ringen kl 05.30, uff så tidigt men men bussen går ju 07.10 så och två tjejer som ska fixa till sig på morgonen så tar det ju lite tid :P Efter vi varit på eckerö ska jag och J hem till Carro och Henke, han fyller nämligen 28år så vi ska dit, gratta honom och som det lät käka någon god middag :) Alltid lika trvligt. Får se vad man hittar för kul åt den mannen då :P
Många gratis biljetter blev det sist :)


Bilder från förra resan :)

Hjärtat <3

Robert :)

Suddig bild på henke och carro :)

Den där Ina :)


Har faktiskt tagit en del bilder i mars som jag inte orkat ladda upp från mobilen men här kommer några iaf :)

En dag i solsken :)

Bilder på OZZY <3



Så söta mina hjärtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0