Svar på kommentar




Krillan :) om Flyy och mycket annat på G:

Ska det vara så så kan du alltid umgås med mig och Jacob :)


Du är gullig du krillan :D


Flåsarn-En tigermamma med humor! om Åh orka..:
Hejsan Ina! Är det tjafs pga diskussionerna som blev i lördags hemma hos mig?
Du var ju inte ens med så din "vän" har inget att vara sur på dig över. Du ska inte behöva stå till svar för något.
Vi hade en hel del diskussioner om familjer och barn rent allmänt eftersom att du och Johan ska ha barn, Robert C har två och jag har ett. Det är rätt så normalt att snacka om sådant då när man ses.
Nåja, hoppas allt är bra i allafall.

Hej Lina!

Ja det vart lite skit prat om att jag skulle ha sagt en massa men läggar inte mer energi på det hela nu jag har ju inte gjort något. Sen försökte jag förklara att det var i allmänhet men den som berätta det för henne fick det tydligen till nåhot helt annat.
Vi har ingen kontakt nu och jag anser eftersom jag inte gjort något fel utan vart påhoppad med en anklagelse så är det ju inte upp till mig att ta kontakt heller det är väl upp till henne om hon vill det.
Tack för att du bryr dig och frågar iaf även om vi inte har någon kontakt det uppskattas från mitt håll ska du veta. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0