Midsommar i Sverige

Vill börja med att önska er alla en riktigt trevlig midsommar 2011 :) Men som vanligt bjuder sverige på tradionellt midsommar väder, kallt, regn i luften och allmänt ostadigt :P haha ja jag blir ju inte förvånad, besviken emn inte förvånad. Hoppas det spricker upp lite senare på dagen. Midsommar kommer i år att firas med Johans familj, massa mat och trevligt sällskap med andra ord en perfekt midsommarafton när man är gravid, lungt och skönt men ändå hur trevligt som helst. Tycker synd om min lilla mamma som ligger hemma i magsjuka, extremt trist :( Hoppas hon blir bättre så hon kommer på söndag :)
Ja idag ska jag njuta av sista dagen som 23 åring :P Imorgon är det den 25e juni, min dag och 24år sedan min mamma födde mig :) Usch börjar känna mig lite smått gammal och att åren går allt för fort, men mitt år som 23 har jag ändå hunnit med så mycket, 3 olika jobb, blivit klar undersköterska, flyttat 3 gånger, träffat min underbara sambo, blivande mamma, träffat många härliga människor och fått många fina minnen att ta med mig i livet :) Ja jag ska nog inte klaga, åldern är bara en siffra inget annat :)

Hum sitter och klurar på vad jag ska ha på mig idag? Vill vara midsommar fin men det är ju så kallt :( Får se vad man kan skrapa fram ur klädkammaren ;) Självklart ska ni få bilder från midsommar men det får bli när det blir ;) Har ännu inte hunnit tagit nå kort på lägenheten heller :S Hum vart tar tiden vägen? Äh har så mycket annat roligt för mig :D

Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt, ska baka tårta till allt besök som ska komma under dagen sen på söndag tänkte jag ha smörgåstårta kanske blir det en såndan imorgon med + jordgubbstårta såklart :D Ska bli mysigt att ha lite fika hemma när man fyller har jag inte haft sen jag var liten och det kallades kalas ;P Har varit fet efter fest åren innan måste jag väl erkänna.. Så i år blir det mer familjevänligt för mig vilket jag bara älskar :) Familj och vänner är det bästa jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0