En gravids klagan

Ja nu måste jag faktiskt få gnälla lite. Är fan inte super roligt att vara gravid i denna extrema värme som varit. Har aldrig haft problem med svullna fötter eller fingar men nu har jag börja fått de även smalbenen har börja svälla så nu ser man ju större ut än vad man är :( Sjukt jobbigt och ont gör det när man inte riktigt kan räta ut sina kroppsdelar som man kunnat förr.. :( Men men det är väl bara att bita ihop har lång tid kvar att gå och jag måste  väl säga att jag längtar till hösten :)
Vill njuta av sommaren men blir väl inte riktigt så nu då kanske, hoppas bara att det inte blir så mycket värre så jag inte kan jobba, de är jag skit rädd för.
Tur att jag har en underbar kärlek som masserar fötterna på mig, GULD värt <3 
Ja nu fick jag spy ur mig det iaf..

Jag trivs med att vara gravid och jag älskar ungen i magen det är ju absolut inte däför jag klagar, men andra som varit gravida under sommaren kanske förstår vart jag kommer ifrån när jag gnäller lite... Älskar att känna hur han rör sig där inne och har kommit till insikt med att jag har en väldigt fin gravidmage, så många som säger det, även folk jag inte känner vilket gör mig jätte glad. För det första att det syns och för det andra att dom tycker den är såå fin min lilla kula :) <3

Igår var jag iväg och jobba några timmar, gick jätte bra. På kvällen vart det grillat i FBA och gud så gott det var. Är så skönt att bara kunna sitta ute i behaglig värme och umgås :) Sen fick min lilla lurvtuss stanna kvar hos farmor för övernattning första gången. :) Hoppas att allt gick bra men det tror jag, han trivs jätte bra där och med dom så :)
Jaha händer idag då? Hum ja bella slutar 15.30 då skulle vi föbi ÖB för lite smått skit jag böhöver efter de har jag inte en aning om jag ska vara ärlig?
Har iaf fått ny kyl och frys i lägenheten så det börjar ta sig, bara golven kvar nu får se hur länge vi ska få vänta på dom?
VILL FLYTTA NU NU NU, NYSS....
Är ju liksom ingen ide att packa nå mer heller för finns ingen plats att ställa skiten vilket gör mig lite less men men det är bara att gilla läget annars blir jag väl tokig..

Saknar min mamma nu, var så längesen vi träffades :( Jätte jobbigt att vara utan henne såhär långa perioder, ja jag är en mamma gris de står jag med stolthet för. Pratar med henne i tele minst en gång om dagen men nu är det så längesen vi umgicks så känns som det inte räcker. Hon har fyllt år och morsdag har varit utan att jag träffat henne så har extremt dåligt samvete. Men vet att jag inte ska behöva ha det för hon jobba så mycket så hon har ju inte heller tid riktigt men men saknar min mamma :( <3

Får se om det blir holmen imorgon annars ska jag flörta med carro om vi kan åka ut till världens bästa mamma på besök. Min sambo är upptagen hela dagen med KM i dart så han har absolut ingen tid för mig imorgon, hoppas de går bra för min bästa när han ska kasta ;)
Söndag ska vi pula lite i lägenheten om johans tillstånd är bra annars så klarar vi väl oss utan honom i värsta fall göra det vi kan :) Lite prylar som ska in i skåp och möbler som ska skruvas. Får se vad det blir av denna helg för inget vart ju som planerat den saken är ju klar...


Kommentarer
Postat av: Carina

Grillat hos oss igen ikväll tyckte jag mig höra.

Härligt att ha er här.

Kram <3

2011-06-10 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0