Avundsjuk

Ja jag blir faktiskt de lite smått, sitter och läser lite bloggar och alla ska ha söndagsmys med familjen, en bra film och nå gott till. Ja helt enkelt bara få mysa med mina bästa killar hade inte suttit helt fel nu måste jag säga. Istället sitter jag på jobbet men jag ska inte gnälla. Trivs på jobbet och var ju några dagar sen jag jobba nu men 27timmars, liksom hela söndagen och halva måndagen men men kommer fler söndagar. Man vill ju alltid sätta familjen i främsta rummet men för att familjen ska ha det så bra som möjligt krävs ju även boende, mat och andra viktiga förnödenheter vilket kostar pengar så att spendera tid på jobbet kommer man ju inte ifrån. Men nu saknar jag min älskade sambo och min lilla hårtuss som föröverigt var lite nere idag :( Tyckte tydligen inte om att mamma skulle åka och jobba, la sig på gräsmattan och tjöt när johan var ute med honom imorse :( Stackars sötnos men han mådde lite bttre enligt johan nu när jag prata med honom. Imorgon ska johan försöka börja tidigare så han kan sluta tidigare men får väl se om det går, ozzy ska vara hos farmor iaf tills jag slutar :) Vet inte riktigt vad vi skulle göra utan henne faktiskt :)
Ska iaf göra kväller runt 20 för brukaren och runt 21 för mig själv, krypa ner i den där jävla sängen och kolla på någon svensk film som börjar på 5an :P

Johan Lande <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0