Rubrik?

Ja nu är man hemkommen från jessica och dom söta små, mysigt bodde dom och som dom har pysslat på själva :) Massor av kläder fick följa med mig hem till prinsen, såå himla snällt :D Nu behövs det inte handlas mer kläder den saken är ju klar, det som fattas är några par strumor, strumbyxor och kanske någon mössa annars så har han allt nu i klädväg :) Våran lilla knodd kommer då inte vara klädlös ;) På vägen hem stanna jag en snabbis vid johans jobb och snodde åt mig några pussar, min fina sambo som får slita men snart har han semester. Jessica tyckte verkligen jag hade gjort ett riktigt kap gällande karl och jag kan inte annat än hålla med henne :) Super lycklig, trivs jätte bra i nya lägenheten, med jobbet, min familj ja helt enkelt jag trivs med mitt liv. Att vara gravid och väta på våran skatt är helt underbart och att få dela det med johan är det bästa :) <3
Nu ska jag ta och gosa lite med ozzy, vila en sväng har blivit så trött förmodligen pga järnbristen..

Dagens Ina

Dagens mage <3

proppade med bäbiskläder :D


Dagens lunch, rester från igår: potatisgratäng med tacoköttfärs, minimajs, champinjoner med babytomater ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0