Fullt upp

I torsdags som sagt for jag och jessica ner till sthlm för shopping, kom fram till lidingö där vi skulle bo under vistelsen, lämnade våra saker sen körde johnny in oss till stan så vi kunde möta upp evve för lite shopping. Börja med en sen lunch för vi hade inte ätit nått sen vart det springa runt i butiker, hitta inte så värst mycket men några fynd gjordes ju. Var sjukt varmt och jag drog på mig skavsår + att fötterna och smalbenen var sjukt svullna pga värme och allt gående men men de fick lov att gå. När vi väl var tillbaka vid husvagnarna vart det bara lugnt framför tvn innan det var dags att sova. Gick väl inge vidare för mig somna runt 02.30, det var varmt, fåglarna kvittrade som galningar och saknade mina killar grymt mycket och ensamheten kändes total. Hur som kunde jag iaf somna tillslut, tack och lov men många timmars sömn vart det inte.

Innan avfärd mot sthlm


Fina Jessica <3


Husvagnen som fick vara mitt hem för en natt :P





På fredagen var det bara att komma igång och packa ihop, duscha och fixa sig sen bar det av till Kistagallerian för mer shopping och där höll jag nog seriöst på shoppa ihjäl mig :P Fyfaan va rea det var där och va snål man vart, när för mycket att betala när det är på rea :P haha men fynda massor till mig och min bästa sambo hitta även lite smått till lillprinsen men ska inte shoppa mer kläder till honom nu helt seriöst :P När jag kom hem var mina fötter inte ens fötter längre utan var mer som ballonger så kunde inte ens gå, vart inte nå jobb pass för mig dessvärre men men så är det har många timmar kvar i juli så.. :) Vart massa pussande och kramande med min älskling istället som var glad över att få hem mig igen och även för allt jag köpt åt honom :) Kul att det uppskattas, älskar att dryga ut hans garderob mer än min egen faktiskt ;) Min lilla hårboll vart så glad att han knappt visste vart han skulle ta vägen, min söta :) <3 Kvällen spenderade jag med johan som fick ta hand om mig på alla vis, blöta handdukar i kallvatten och linda kring mina ben och fötter så vätskan skulle gå tillbaka lite sen kräma in min solbränna som blivit blåsor som sprängts och bildat sår :( Usch men gud så gullig han är min sambo, världens bästa <3

Trött tjej gjort sig redo för en dag med shopping

Kista :P


Såhär såg bagageluckan ut när vi landade i fba igen ;)

Lite nytt vart det ju ;)


Igår hade mina fötter återhämtat sig lite och svullnaden gått ner så då tog vi en sväng till ockelbo marknad med johans mamma och lillebror. Var mysigt men är ju samma varje år men en västa som vi ska använda som skötväska, 14par strumpor, en tröja och lite godis kom med hem. ;) Efter det åkte vi allihopa och mötte upp Tomas på pizzan i fba så vart det mat för dagen då. Sen var det bara hem och ta det lugnt, massa mys och självklart några avsnitt av OZ :D

Gårdagens mage <3

Skötväskan ;)

Johan tröck en egen tröja till mig :) <3



Idag började vi dagen med mys i sängen sen var det bara att ta tag i städning, aldrig kul men fy faan va skönt de är när skiten är klart och det gick ju snabbt när vi höll på båda två. Sen kom jonas och camilla förbi en sväng, carro kom, jessica med familj vilka chamrtroll dom har :) super mysigt och sen kom robert förbi och prata om hans bravader ;) haha Nu är vi ensamma och johan har donat med tvättstugan som inget funkar i så vi har en lägenhet full med blöt tvätt, lagomt roligt måste jag ju säga :S fyfaan... men men inget att göra åt när skiten inte funkar som de ska..
Nu ska jag börja med maten sen blir det bara mys resten av kvällen. Imorgon ska jag fara ut till jessica och hälsa på även få gå igenom lite bebis kläder :D mysigt och fruktansvärt snällt måste jag säga :) Han bökar på bra där inne nu, knappt en lugn stund men är det härligaste jag vet att känna honom, våran älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0