FACEBOOK

Haha ja igår kväll fann min älskade sambo facebook på riktigt när han fixade en egen med lite hjälp av mig såklart. Han påstår att jag tvingat honom men så är inte fallet och när han väl kommet in i det lite satt han som klistrad vid datan i drygt 3timmar, det var som inget annat existera just då :P haha var ju lite roligt. Han har ju sagt "ALDRIG FACEBOOK", gick ju ett bra tag iaf innan han väl skaffa sig en ;) Jaja nu har han en och lär ju behöva slita honom från datan i början när han väl sitter för nu är det ju så mycket med nya vänner och taggningar i foton så han lär väl ska få leka sig trött min fina ;)


Sen lär jag be om ursäkt för mitt dysolexianfall igår, krongla stavas faktiskt krångla men det slog tillt i hjärnan. Johan säger ganska ofta nu för tiden att jag är både döv och dement så sånt kan komma att hända känns det som :O men men det är som det är.
Bakade smulpaj på svärmors röda vinbär igår, gott vart det vill jag lova, lite sura bären men vafaan det behövdes lite surt i allt de söta. Min sambo uppskattade den iaf och ska försöka få hit Jossan idag så hon får lite fika :)



Solen skiner ju idag och det är härligt väder ute, undra vad man ska hitta på? I eftermiddag ska vi åka ut till åshammar, göra ett besök hos jessica, johnny, ewelyn och vincent :) Fika lite för jessica fyllde ju 22år igår, sen skulle vi kika lite bäbis grejer :D Jessica hade massor jag skulle få låna vilket är kanon.
Tror jag ska ta tag i barnrummet lite smått, sortera kläder innan tvätt och lite sånt.
Nu ska jag iaf försöka få liv i min sambo så han inte sover bort hela dagen bara för att han har semester :O 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0