Bumbostol?

Ja man glider ju runt på babysidor, läser bloggar och försöker hänga med vad som är bättre för babyn och vad som är kanske lite sämre köp. Har sett att massa föräldrar införskaffar sig en sån där bumbostol till sina små och de har jag nog funderingar på med. Verkar vara en bra stol för dom små att sitta i och en babysitter kan ju inte ha speciellt länge, är väl bra att få träna ryggen och nacken kortare stunder när han börjar bli några månader :) Hur som är jag bra sugen på en sån stol, synd bara att dom är så dyra, kanske hittar någon billigt när det är dags :)


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Ilian

Tänk inte på alla saker som ska hjälpa barnets utveckling. Dem utvecklas ju faktiskt för att kroppen är redo för det :-)



Därför är babysittern guld för dem ligger och vikten läggs då inte på korsryggen som den gör om barnet sitter.



:-) Vi väntar med spänning jag och Ilian inför ert tillskott tänk om ett år kan grabbarna leka och gosa :-) Kram

2011-08-01 @ 12:23:49
URL: http://malinnyberg.webblogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

En sån där köpte vi men han tyvärr knappt använda den för han satt utan stöd dagen innan 3 månader fyllda. Annars hör man bara bra om den.

2011-08-03 @ 14:42:33
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Vi har en Bumbostol till våran dotter, och den är jättebra! Hon började använda den när hon var strax över 3 månader och kunde hålla huvudet själv. Hon sitter med på bordet när jag äter mat, perfekt för den nyfikna lilla krabaten att få vara med! Och ja, den är dyr, men jag hade turen att hitta en billigt på facebook, skriv å fråga om nån har nån till salu vetja =)

2011-09-28 @ 10:11:09
URL: http://loja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0