Äntligen

Idag fick jag äntligen min efterlängtade dejt med bästa linda :) Var så längesen vi sågs och det är allt för sällan nu för tiden tyvärr :( Men men hur som vi gick till java för lite fika, gled runt lite i affärer så jag har köpt ny stav och kula till min läpp, mindre stav och kula, hoppas det blir bra ska väl byta till kvällen hade jag planer på. Himla mysigt och solen sken som fan direkt när jag kom in till stan så vi satt ute och mös, så trevligt.
Hjärtat är på dart nu, hoppas det går bra för honom så snart skulle carro komma förbi sen skulle även jessica titta in med en laddare till min gamla dator så vi även kan ha användning för den, vilket jag tycker är toppen :D Dagen har varit toppen och bebben rör sig som en galning där inne nu men min rygg är fan inte lika trevlig, sjukt jobbigt att sitta för bara en liten stund också :( Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Go fika, måste ju överdriva lite ibland ;)

Finaste Linda <3


Svärföräldrarna med son är ju uppe i Lule och hälsar på familjerna där uppe och där har dom varit i snart 2 veckor. Har fattat att dom har haft unerbart väder och mycket trevligheter för sig :) Idag iaf fick vi ett jätte gulligt vykort ifrån dom som jag bara måste visa er, söta dom är som tänker på oss här hemma :) Saknar dom nu så ska bli skönt när dom kommer hem :)



Imorgon ska vi till barnmorskan 13.30 så jonas och camilla ska hämta upp oss sen kanske vi skulle svänga förbi barnenshus när vi ändå är i stan och kika om dom fått in nya boxar så vi får med oss envarsinn sådan hem. Sen sover vi kvar där ute och på lördag ska vi allihopa nog åka upp och hälsa på min kära mor :) En riktigt myshelg väntar som det ser ut ;)

Dagens ina med magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0