Ångest

Ja nu har jag varit vaken ett bra tag här ute i hofors, karln ligger fortfarande och sover men de kan han ju vara värd tycker jag nu har jag ju camilla som jag kan prata med så :)
Fick ju järntabletter igår som jag ska ta en gång om dagen, mina tankar och funderingar går tillbaka i tiden. När jag var yngre och typ levde på järntabletter och vart jätte dålig av dom, har en sådan fruktansvärt dålig erfarenhet av dom, vet att det är bästa för både mig och bebben men får se hur det går denna gång. Tog första tabletten nyss och det var mycket ångest med i den kapseln kändes det som :(


Även fast jag vet att det är bäst och man ska lyssna på dom som kan så har jag ändå svårt att acceptera att jag måste äta något piller för att kunna må bättre. Men men kan ju inte gå och vara trött jämt och ständigt heller och inte ha någon ork till att göra något. Så hoppas att dom funkar och får igång lilla mig så jag kan bli lite mer aktiv iaf :P haha. Jag vaknar ju rätt tidigt på morgonen, får saker och ting gjorda men fram mot eftermiddagen blir jag trött, hängig och gärna sover någon timme som inte är vanligt i mitt fall. Jaja nog tjatat om det får se hur det blir.
Nu gruffar ozzy lite här på golvet så ska ge honom lite uppmärksamhet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0