Älskade lilla mamma <3

Igår kom vi igång med dagen rätt sent vilket väl inte gjorde så mycket. Åkte en sväng till köpis men handlade inget förutom johan som köpte ett par byxor. Åkte ut till hofors igen, och direkt iväg för ett kvällsdopp. Så packade in oss i bilen igen och självklart fick ozzy följa med så han också skulle få svalka sig lite. Själv tog jag inte med badkläder som jag fick ångra, vattnet var jätte skönt. Så grabbarna och hunden fick njuta även mina fötter då ;)
Efter de åkte vi hem lalla runt lite, vart grillat och sallad halv 12 inatt, haha ja varför inte liksom var ju precis lika gott som om vi skulle ätit de halv 8 på kvällen så. Vart en sen kväll efter 2 så idag är man faktiskt lite slö ska jag erkänna. KAFFE!!







Idag ska vi åka hem till mamma, bli bjudna på mat och bara mysa en stund. Blir väl mot eftermiddagen skulle jag tro, hon är ju ute i skogarna och skördar bär och svamp så vi ska få med oss hem ;) de tycker vi om ^^ Ikväll ska vi sova hemma igen efter 2 nätter ute i hofors, har verkligen haft otroligt trevligt och har sovit riktigt bra här ute :)
Näe nu ska jag göra camilla sällskap i köket och käka lite frukost.
Ha en bra dag alla :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0