2011-02-27

Vilken tur att man har koll på vilket jävla datum det är :S Måste ha varit helt borta igår när jag skrev :P Men men hade otroligt trevligt ute hos mor, tyvärr blev det inga bilder för mamma hade redan börja klippa bäbis när vi kom. Men gud så mysig han har varit och övertalade min karl att han skulle få sova i sängen, och gissa om han njöt den lilla? :) Massa god mat vart vi bjudna på men shit va mätt man var efteråt, blir alltid sådär när man är hos mor, sjukt duktig på mat :D
När vi kom hem vart det ett snabbt bad sen dog jag av på soffan, huvudvärk och frossa men när jag vaknade imorse var jag som vanligt igen :D
Carro skulle komma förbi om ett tag och fika lite annars händer det nog inte allt för mycket i denna familj idag, ska ta lång prommis med ozzy sen hemma spa och ikväll BB live :)

"För att någon annan ska kunna älska dig måste du älska dig själv först"

 Carro och jag i Tallin sep -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0