2011-02-22 x 2

Ja då var man hemkommen från jobbt, mysbyxorna är på och soffan är invaderad. Ja att sammanfatta min dag är helt enkelt skit bra. Mitt humör har varit på topp, hälsan på topp och det gick skit bra på jobbet :) Sen behövde jag inte vänta allt för många minuter innan bussen kom i ockelbo heller. J hämta upp mig i viken fast han inte behövde så kom från bussen direkt till en varm bil fylld med kärlek :) Ja en super dag, fint vänder även :D

Imorgon vet jag inte riktigt vad som sker, kanske träffa emma en sväng. Ska väl försöka plugga lite om min lärare varit så snäll och skickat mig nå uppgifter och tydligen så är vi lediga nästa torsdag, är ju sportlov men med tanke på att vi bara går 1 dag i veckan trodde jag inte vi skulle vara ledig men men ska inte klaga. Fast jag har ju varit hemma så mycket så gnäller ju absolut inte när jag får komma hemifrån heller..

Näe nu ska jag mysa ner mig med den bästa och kika lite TV innan ögonen säger upp sig och drömmarna vill ta över ;)


Mina fyllon på eckerö resa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0