2011-02-18

Imorse när jag vaknade kände jag mig nästan som en ny människa, född på nytt :P Helt sjukt, men efter månader som passerat utan att få vakna en dag med både humör och hälsa på den bättre sidan så var denna morgon nästan magisk. Kände mig fylld med energi, ork och glädje. Så kan säga att man skuttade glatt upp ur sängen och ännu bättre blev de ju när hjärtat gjort te åt mig :) Ja underbara morgon.
Har ju haft en del motgångar nu, sjukdomarna har bara bytt av varandra och bara till det värre. Men nu äntligen ser jag ett ljus i tunneln, för idag mår jag KUNGS bra :D
Något som tynger mig är mina jävla cellprov som jag nu ska in ytterligare en gång för mer tester. Tydligen när dom fick dom senaste svaren var förändringarna värre än vad dom först trott så jag måste ta fler tester för att se vad det är för typ av förändringar. Det skrämmer mig och när man inte riktigt vet blir ju allt värre och man blåer upp en bild av det västa :( Skit jobbigt men det är svårt att låta bli. Så nu väntar jag bara på en kallaelse till sjukhuset ytterligare en gång, tur man har fått klipp kort där. Ina, hon den där nya stammisen på sjukan :(
BLÄÄÄÄÄ....
Som tur är har jag världens bästa familj, pojke och vänner som finns och ställer upp, ni är guld värda och jag älskar er så mycket <3


Nu ska jag snart ta mig in i duschen och fixa till mig så jag kan ta mig in till stan och träffa min älsklings Linda :) Fika lite och prata en massa strunt, ja sånt som vi är bäst på. Hoppas på några goa skratt, som vanligt när man är med henne :) A hur som helst ska det bli underbart att komma hemifrån var ett tag sen nu eftersom jag mått så dåligt. Som sagt underbart och trevligt sällskap <3


Ikväll ska jag mysa sönder min underbara pojke till tusen, de är han värd efter alla kvällan med mitt gnäll och tjat om hur dåligt jag mått :( Fan det är hemskt när jag tänker på vad han har fått utstå, han är den absolut bästa som orkat stått ut med mig alla dom här veckorna när jag mått skit. Är hur glad och lycklig som helst att jag har honom, han är mitt ljus i mörkret :) Så ikväll ska jag ta hand om honom på bästa sätt och förhoppningsvis är det något bra på TV, är ju ändå fredag :)
Ikväll FREDAGSMYS med den BÄSTA <3
Jag älskar dig Johan


Imorgon ville Carro att vi skulle ut dit och hälsa på en sväng och fika lite sen ville hon även att vi 2 skulle hitta på något, kanske de blir söndag då? En bio eller bara ett fika mys, det visar sig men kan vara trevligt med ren kompistid bara hon och jag :) Händer inte allt för ofta nu för tiden så fan de ska vi ändra på hon och jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0