GOD JUL :)

Ja då var det julafton då och jag har fan noll julkänsla. Det är typ grönt på backen, +grader och ja ingen direkt julkänsla som sagt. Idag ska vi första över till johans familj, öppna paket och umgås sen åker jag och svante ut till min mamma och firar lite där med mat och mys :) Så ser våran julafton ut.
En del paket vart det i år också, bilder kommer efter jul. För nu kommer jag ta julledigt från bloggen. Ska vara uppe hos min mor några dagar så ni kommer få massa bilder när vi kommer hem igen :)
Dagarna har varit fyllda med julshopping, träffat massa vänner och myst. Igår var jag med emma på köpis nästan hela dagen, var bara hem och vände med svante sen åkte jag tillbaka med ante och hjälpte han och fixa julklappar till kusinbarn och föräldrar.
Min kväll igår var inte lång, före 23 sov både jag och svante, han sov i hela 12tim inatt och var hur pigg och glad som helst när han vakna imorse :) Underbara unge.
Några bilder från dagarna som gått
Gott med mat :)
Fräsig unge i sina nya byxor från rockyourbaby
Babygymet är ju rätt roligt ändå :)
Mor & Son<3
Hade en mysdag med blivande gudmodern Sussie och hennes föräldrar :)
Glad unge :) <3
Mammamys<3
Nu är alla ljus tända och julen 2011 snart till ända


Vi önskar er alla en riktigt GOD JUL :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

God fortsättning och tusen tack för julklapparna.

Hoppas vi hörs och syns snart.

Massor av kramar till sötaste Svante. <3 <3 <3

2011-12-26 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0