v.34 <3

Jaha tiden bara flyger iväg och vi är redan i v.34 (33+2) idag :) Allt går bra nu och inga fler sjukhus vistelser på 2 veckor drygt. Känns jätte skönt och hoppas att nästa gång vi åker in till förlossningen så kommer vi hem med våran skatt :) Allt känns så overkligt, snart är våran son här och våra liv förändras helt, en ny och älskad medlem i våran familj, ansvar, nya rutiner en helt fantastisk framtid :D Som vi längtar och det är ju inte bara jag och johan som ser fram emot att han ska komma, det är ju även våra familjer och vänner som längtar :)
Jag mår väldigt bra nu, ända som är jobbigt är tyngden, ryggen, svällda fötter och händer men det vissta jag ju från början att jag inte skulle komma ifrån så. Man känner sig smidig som ett kylskåp och inte allt för attraktik men men det är som det är.
Om högst 8veckor är han här om jag nu skulle gå över tiden som inte heller skulle förvåna mig så mycket, han kanske trivs där inne nu och har allt han behöver. 8 veckor, 2 månader åhhh känns som en evighet nästan. Men ska försöka varva ner lite och njuta av sista tiden som gravid till fullo. Försöka vila upp mig lite innan han är här så jag orkar med allt som komma skall :)

Magen v.34 <3
Känner mig extremt STOOOOOOR nu :P drygt 7kg extra, det känns och märks nu ^^




Våran skatt, du är älskad av så många redan innan du är här. Längtar tills vi får se dig, hålla i dig, känna din doft och bara ha dig hos oss. Ska bli underbart att få lära känna dig, se vad du är för individ och din personlighet. Du är våran prins och vi längtar såååå mycket efter dig.
Mamma och Pappas älskade unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0