tok trött AB

Fy faana va trött jag är idag, min sambo är inte heller så pigg så det blir förmodligen en tidig kvällen här hemma. Ska snart mysa ner mig i ett varmt bad, kanske mjukar upp några ömma muskler i min ömma kropp, hoppas kan man ju göra :)
Näe men mysigt med ett hett skumbad och tända ljus, vi har ju inget fönster i vårat badrum så det är jämt mörkt där :D
Hade en jätte bra pratstund med min bästa, enda och kära svärmor idag, är så fruktansvärt glad att jag har henne så nära, att hon finns, lyssnar och orkar med mig var och varannan dag :) <3
Har varit duktig idag, tog tag i förrådet och kom iväg till tippen, jonas och camilla hjälpte mig så då gick det fort och kanon bra. Nu är det ju inte färdigt där nere men kom en liten bit påväg iaf. Åkte och hämta upp johan efter jobbet så begav vi oss till elgiganten, hämtade ut våra frysboxar, åkte hem till carro och henke på en snabb kopp kaffe så nu är vi hemma :) Rätt nöjd över mig själv måste jag säga.
Men ska gnälla lite snabbt på mig själv, fuskar lite med mina järntabletter, glömmer bort dom. Inte bra de där, faan börjar bli så jävla virrig :( Märks att förlossningsdatumet närmar sig, så mycket jag vill hinna med innan han kommer våran skatt.
Näe nu har jag inte tid att sitta här med, först avnjuta ett hett bad sen avnjuta min kära man ;) <3





Kommentarer
Postat av: carro

Vilken mysig bild =)

2011-08-31 @ 21:18:18
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0