Söndag.....

Nu har det gått några dagar och verkligheten har börjat sjunka in hos mig, fattar nu att han inte kommer att komma tillbaka och att allt var för hans bästa. Naturligtvis saknar jag honom så sjukt mycket men så länge jag har något för mig eller umgås med någon är det lättare. Ensamheten är värst, då man är själv med sina tankar, känslor och ett stort hål i hjärtat. Försöker att tänka så lite som möjligt men är rädd för att glömma, men det gör man väl inte?! Är glad för dom åren och alla fina stunder jag fick med honom, alla minnen dom ska jag ta vara på så gott jag kan :)

Sista natten <3

Sista bilden <3

Du är saknad lilla lurvtuss <3


Helgen har varit bra, i fredags var vi på grillning hos svärisarna, super gott. Satt där hemma bra länge och kolla på lite fina bilar som rullade på Forsbacka Crusing ;P haha. Näe men det var trevligt. Men det vart kallt och jag fick ont i magen så karln och jag trampa hemåt, vart en tidig kväller

Gjorde ett tappert försök till att se lite 50-tal ut :P


Igår åkte vi till köpis, skulle handla mat men vart utan mat men fick med oss en massa annat :P Johan köpte nya skor, det behövde han ju verkligen så han vart extremt nöjd och jag fick med mig 2 par mammabyxor och några varmare tröjor :)
Var en mysig dag med lite shopping och hänga med sambon lite utanför fba. Träffa Vendin en sväng på köpis, trevligt de med. Sen fick vi stressa hem då vi hade tvättstuga 17-21 men så var tydligen inte fallet när vi hade 4 maskiner i, 2 maskiner på tork och massa i tumlaren då slår dom av strömmen :S Tro att vi vart nå vansinninga, dyblöt tvätt och inte ett skit som hade hunnit torka. Jaha dåa var det bara att killa svärmor lite under hakan och fråga om vi fick reda ut all våran tvätt där och gullig som hon är var ju inte de några problem. Himla tur vet inte alls vad vi skulle gjort annars ... :S Så vi höll på där med tvätten och så tills 21.30 typ sen var det 1000 saker som skulle fixas när vi kom hem också. Så sängen fick inte besök av oss fören väldigt väldigt sent inatt.

Idag ska vi försöka ta oss ner i förrådet och fixa till lite där för som det är nu är det KAOS och man hittar inte ett skit. Har letat som en idiot uppe efter kameran som jossan ska få med sig när hon flyttar och de utan resultat. Så då måsten den vara där nere så ska fan i mej gräva fram den jäveln så den kommer med i hennes packning. Är väl inte bara därför vi har en massa saker uppe som ska ner dit också men inte får plats pga den dåliga organiseringen där nere så vi ska helt enkelt försöka få till det. Även så skulle vi behöva komma iväg och handla lite så vi får väl se när karln tänkt kliva upp för vi har en del att göra innan vi ska ut till mamma ikväll på grillmiddag om väderet tillåter ;)


Måste bara tacka super snälla Karin som tänkte på oss när hon hitta en bumbo stol på loppis för ynka 100:- och självklart ville vi ha den. :) Limegrön och som ny, visst det är bra länge kvar innan han kan ha användningen för den men den var ju så billig och i så fint skick :) Tusen tack ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0