Söndag

Jaha då hade en hel vecka bara flygit förbi sådär igen, fan jag hinner knappt med mig själv känns det som. Igår var vi ute i rörbers och passade thindra och thed medans carro och henke var iväg på lite firmafest. Vi hade såklart med oss lucas dit så det gick jätte bra alltihopa. Men shit så trötta vi var när vi väl kom hem igen :P
Pratade nyss med mamma som är ute på björnjakt idag och dom hade redan skjutit en nalle i skogarna där hemma, så nu går några bär/svamp plockare säkra. :) Kul för mamma, hon har nog aldrig varit med och skjutit björn förr hon brukar bara skjuta det som kan hamna på matbordet sen ;) haha

Idag händer väl inte allt för mycket ska till valbo en sväng, johan skulle fixa någon kabel annars händer det inte mycket. Hem till svärisarna och höra hur flytten gick för jossan och lite sånt. En lugn söndag, det behöver vi både jag, johan och bebis. :)
Har faktiskt en rätt späckad vecka framför mig så skönt med lite lugn före det.

Måste ju bara berätta att igår kväll när vi var hemma hos henke och carro höll bebis på testa mammas gränser iaf, som han höll på. Då fick även Lucas chansen att känna av yrvädret där inne, det tyckte han faktiskt var jätte häftigt så det var himla kul att han fick känna honom. Han lade handen på mig mage och utbrast "där var han ju"n:D Goungen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0