pillfia, INTE jag!

Jaha då var det snart kväller igen då, johan har kommit från jobbet och snart blir det mat. Jessica har varit här, umgås med henne gör mig så lugn. :) Det gillar jag med henne, hon är så harmonisk på någe vis ;) hihi men alltid lika trevligt när hon kommer, vi kläcker idér och smider planer, får se vad som kan bli av? ;P
Hoppas vi kunde få ihop till något bra tills fredag, JAG VILL!!!! :D
Hur som så ska vi snart som sagt försöka få något i magen, för min del har det varit dåligt med de idag, kaffe och saft kan man ju inte leva på inte..
Efter de ska vi hem till emma och hämta möblerna vi ska köpa så det blir gjort innan vi ska lämna tillbaka monsterbilen vilket jag ska göra imorgon :)
så detta ska få flytta in i våran sons rum, så kanske jag kan komma någonstans med det också :) Jag vill ha ordning och tycker om att ha städat och saker på plats vilket inte är fallet i bebisrummet nu :S
Bokhylla

Förvaringsmöbel

Ska nog fixa annan färg på lådorna men det får bli ett senare projekt ;)
Nu ska jag se om min karl behöver hjälp med maten eller om han klarar sig utan min hjälpande hand, köttbullar och snabbmakaroner ska nog inte vara nå större problem skulle jag tro ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

Hallå! Vad roligt att du läser, det är alltid trevligt att hitta till nya bloggar =)



Haha nej då jag är inte kräsen.. det är ju perfekt det du säger och helt rätt.. har dock ingen spegel men får väl köpa det snart..=) eller vara hårig.. haha



Lite roligt, min kille heter också Johan..

Vet ni vad ni ska få för kön? då har ni bf typ den runt den 15 kanske?



Ha det bra . =)

2011-08-25 @ 16:26:57
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: caroline

Haha ja väldigt bra namn tycker jag med =).. ohh en lite kille.. vad roligt.. har ni nåt namn?



hon är beräknad till den 8 ocktober, samma här.. ville komma redan i v26.. men det gick ju inte för sig.. det verkar som många ungar vill ut snabbt.. vart kommer ni ifrån ?

2011-08-25 @ 21:36:44
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0