Dubbelbokad?

Ja imorse skulle jag och carro iväg på massage, blir ju bjuden på "blivandemamma massage" så det tackar man ju inte nej till. Men när vi kom dit vi skulle så visade sig att dom dubbelbokat så vi fick ändra tiden istället för att sitta och vänta en massa. Så vi gör ett nytt försök på fredag, hoppas på bättre lycka då :D

Är hemskt trött idag, vet inte riktigt varför? :S Hum funderar om jag ska ta mig en powernap lite senare, vi får se? Jessica skulle kanske komma förbi då blir man genast pigg igen skulle jag tro ;)
Sen när johan slutar jobbet ska vi in till stan en snabbis och fixa en sak efter det ska vi hem till emma, vi ska få köpa en hyllkombination och bokhylla till lillens rum :) Vi behövde sakerna och vi kunde i vår tur hjälpa henne lite :)
Fick massor av prylar av henne igår, oj det var allt mellan himmel och jord, det tackar vi för :) Hon skulle tydligen försöka hitta lite mer prylar tills vi skulle komma ikväll :)
Så ser min dag ut :)

Imorgon har jag tid hos BM 8.45 så carro följer med mig dit sen ska vi möta upp linda på stan för några timmars mys, fika, gå i affärer och snacka en jävla massa :) Kommer nog bli mysigt värre. Sen ska jag försöka ta mig upp med bilen till mamma om vi nu har någon bil att ta oss hem med? Var tydligen nå mer säljaren skulle fixa innan vi får ta den, men bättre de än att vi ska behöva göra det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0