Svar




Karin om stl 26:

Jag var skitkaxig när jag väntade Rebecka, hade "bara" gått upp några kilon. Tills sista månaden. BABABOOM sa det bara och jag gick upp 20kg. Fast 10 försvann direkt efter förlossningen, och de andra har jag nog kvar 11 år senare ;-)

Svar till Karin: jo visst jag är väl kaxig nu men om ett tag kommer jag nog inte vara det längre :P Spelar mig ingen roll hur mycket jag kommer att gå upp under graviditeten så länge jag och bäbis mår bra. Vill ju inte drabbas av övervikt eller gravid diabetes om man säger så. I lördags åt jag godis för första gången på as länge men de fick jag igen för det spydde jag motvilligt upp. Har ännu inte lagt på mig något extra kilo men det kommer och de är jag väl medveten om :P



johanna om Har jag blivit STOR?:

tänkte att du inte ville ta något för att de inte är bra för bäbis...men har du slutat röka ;-) de är ju inte bra heller;-(




Svar på kommentar från johanna ang om jag slutat röka: nej jag har tyvärr inte fimpat skiten helt. Vissa är skit starka och gör det i samma stund dom får reda på att dom väntar barm medans andra fortsätter som vanligt hela graviditeten. Jag har skurit ner ganska mycket. Kan röka någon cigg för mycket om jag sitter ute med någon och pratar, har sällskap men är jag själv röker jag nästan inget alls. Så försöker faktiskt och hoppas det kommer gå bra. :)


Kommentarer
Postat av: johanna

va bra jag tror säkert du kommer sluta snart..:-D

2011-04-13 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0