Skärtorsdag

Ja då var den påsk då :) Har inte så mycket att skriva, tonade håret igår men vart inte alls nöjd, de tar så dåligt på mitt hår nu :( Men eftersom att det är mindre bra med starka färger när man är gravid så får de gå så länge. Slipper den där djävulska utväxten jag hade iaf ;)
Har powerwalkat och fått sol på mig nu på morgonen så det känns super bra däremot har jag ingen aning om vad jag nu ska hitta på? Ikväll ska jag och pullan gå på bio ;) Ja har väl inte mer än så att säga nu faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Aaha, du vill helst inte?

Ja, jag är för nyfiken, måste ta reda på det ;)

2011-04-21 @ 10:15:57
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0