Marknad och blå himmel :)

Idag ska jag, sambon och hunden till Forsbacka på marknad. Haha låter kanske lite kontigt men dom har den för att konsum där fyller 90år så blir väl några stånd och uppträdanden med barn som dansar och har sig. Tycker det är en mysig familje tillställning sen att man får vara ute och röra lite på sig i några timmar vilket aldrig är fel. Hoppas dom har nå gott godis stånd :) Ska träffa svärföäldrarna där också är ju passande när dom bor där. Efter marknaden har jag inte en aning om vad som händer under kvällen?
Carro skulle ju vara hemme med kidsen ikväll så får se om vi åker dit en sväng och umgås medans henke är ute på vift ^^ Jaja hur som får vi väl se vad som händer men har ingen större lust att bara sitta hemma och häcka ikväll, känner verkligen för att aktiveras även om det inte är världens grej så är det mycket för mig att få vara hemifrån lite mer :) Ska rådfråga min älskling och se vad han kan komma med för idé annars :)
Har väl just inte så mycket mer att skriva just nu, ska väl försöka ta lite bilder idag och lägga upp imorgon ^^

Bilden är tagen från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0