Magsjuka

Ja igår mådde jag jätte bra när jag vakna och en stund efter det. Men sen slog det till som en blixt från himlen, toaletten blev min enda vän. Fy fan det var det värsta jag varit med om på länge, vatten fick jag behålla högst 5-10min i början. Sjukt jobbigt och inget fick jag i mig. Började avta på kvällen då det var ca 20min mellan gångerna men slutade helt inatt någon gång.
Idag var det J´s tur så han börja direkt på morgonen men nu får han sova iaf, vilket jag tycker är jätte bra. Tycker så synd om honom nu, detta funkar ju inte att vi hela tiden ska smitta varandra. Själv är jag ju inte heller pigg idag, kroppen är svag, magen tom och huvudet värker nå fruktansvärt. :( Fått i mig lite blåbärssoppa iaf men vågar mig inte på riktig mat riktigt än, blir nog mot kvällen.
Vet inte riktigt hur vi ska bli av med viruset nu, fan varken jag eller bäbis klarar nog en till smäll då får jag nog åka in på sjukhus och sättas in på dropp. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0