Gränslös kärlek

De är vad man ger sina barn har jag hört och fast jag inte vet ännu vem du är, hur du ser ut och hur du kommer bli så älskar jag dig redan så fruktansvärt mycket. Du är min lycka nu, längtar så himla mycket tills jag får se dig, ha dig i min famt och känna din närhet. Nu är det inte långt kvar tills vi får se dig igen och jag hoppas att allt är bra med dig och du är frisk. Älskade barn, en total chock när testen visade posetivt är idag total lycka och jag är fylld med kärlek till dig. När jag ser magen, tar på den och ser mig själv i spegeln blir jag otroligt glad och mitt ansikte täcks av mitt breda leende, längtar efter dig vem du än är, ända jag vet att du är underbar och älskad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0