det har varit mycket nu

Förlåt för min extrema tystnad men har varit så mycket nu och vädret har tilltalat mig att göra andra saker än att sitta inne. Men men för att dra det lite smått så har jag varit till tandläkaren, haft skola, hälsat på min sjuke farfar och umgåtts med familj och vänner så tiden och tankarna har varit lagd på annat. Orkar inte gå in på detaljer om allt som hänt men jag mår bra nu och försöker se till den ljusa sidan.

Igår umgicks jag med min vän Nicklas som jag inte träffat på toklänge så det var jätte kul. Han bjöd mig på mat, IKEA och jag följde med honom en sväng på köpis. Annars hände det inte allt för mycket igår Johan och jag höll oss vakna genom hela BB iaf, inte ofta de händer en fredag.

Idag ska vi väl inte göra så mycker under dagen men ikväll ska Johan ut och roa sig med grabbarna, vilket jag tycker han gör helt rätt i. Inte ofta han är ute i svängarna och i veckorna är han ju som en zombie och gör knappt nå alls efter jobbet. Tur det blir helg och han återfår lite av de sociala krafterna. Så hoppas mina pojkar får kul ikväll och kanske att dom mår lite sämre imorgon ^^ haha.
Själv ska jag passa på att umgås med vänner vet inte riktigt vad vi ska hitt på för bus men blir inte bara att sitta hemma och halv dö, ut på nå roligheter hoppas jag ^^

Skulle ha varit till mamma igår och fått mat och ozzy klippt men så vart de inte :( Mamma lära jobba idag så vi fick helt enkelt skjuta på det tills imorgon. Då ska jag äntligen få träffa älskade mammsen igen, på tok för längesen nu :( Saknar henne massor, god mat ska vi bli bjudna på också :) Längtar tok mycket nu...

Ja jag orkar inte riktigt skriva mer nu har lite annat för mig ;) Men men kommer bilder på magen och lite vi har roat oss med i dagarna som varit i tystnad här ;)

SKVALLER: Vi har hittat nytt boende så nu blir det snart flytt till STÖRRE :D Och allt är klart... :D


Älskade mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0