Walk of shame

Himla mycket har hänt i mitt liv sedan sist. Jag har börjat praktiken och de går jätte bra har fått sommarjobb och allt är klart med det. Snart är jag klar med skolarbetena som är lite försenade sen är det sommarlov iaf från skolan. Då är det jobb, slit och tjäna pengar som gäller, kommer då fan inte ha så mkt till tid att göra av med dom heller.

I mitt huvud är det full förvirring, vet inte vad jag ska känna, tycka eller tro längre? Mitt liv är lite av en berg och dal bana just nu och har ingen aning om vart resan kommer sluta? Mitt hjärta är mitt hjärta och vill ju inte få det krossat om jag kan göra något för att det inte ska hända. Jag är rädd för att blotta mitt innre för att det sedan ska slängas som skit tillbaka.
I sommar fyller jag 23 år och vad har jag gjort av värde under dom åren? Är jag nöjd ? Vad vill och kan jag göra för att allt ska bli så bra som möjligt?
Känner mig fruktansvärt ute lämnad och har inte en aning om vad jag ska göra för att allt ska bli bra? Vad vill du egentligen och är du ärlig med allt du säger? Ska jag våga ta chansen eller ska jag sitta om nått år och ångra att jag inte gjorde de och lät dig gå? A allt är kaos och förvirring hos mig just nu :( Hoppas på att det blir bättre snart och att du verkligen visar vad du vill och känner annars förlorar du mig och jag kommer inte tillbaka.



Kan kärleken lämnat mig ute i kylan redan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0