värt att tänka på, eller?

Jag tänker på dig hela tiden
jag varken kan eller vill rensa skallen från detta virus
detta sjuka begär som kallas kärlek
vi kunde uppfinna magiska ord tillsammans
ditt ansikte jag ser när jag blundar
försöker ignorera känslan i magen
tanken om hur det skulle kunna va.
jag drömmer om dig även när jag sover
jag drömmer för mycket
kärlek kan göra så ont
ljuset mörknar, ett tyst farväl
jag kan inte sova på grund av en ängel som följer mig in i drömen
musiken ekar genom natten
tankarna formar ord som inte blir till
bara lösa meningar i ett huvud av kaos.
jag kan inte tänka klart, sömnlöshet.
du springer förbi när jag blundar
dina magiska ögon förföljer mig
vart jag än är eller gör
men här hos mig finns bara tystnaden
tystnaden är bättre än när du är kall och inget visar
ge mig en chans att älska dig för den du är
så kan jag dö med ett leende på läpparna
jag önskar jag kunde få dig att gråta som jag gör
få dig att känna samma plågor som jag har
osäkerheten är ett faktum
men snälla, håll om mig
håll om mig tills jag somnar
med torkade tårar på min kind

du är speciell....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0