Mys @ gävle

Ja nu ligger tvätten i maskinen iaf dom första 2, hoppas att mina jeans som jag kämpar med att krympa varje gång verkligen krymper nu då kanske inte till baby storlek, hum 95 ska de väl inte hända va? Jobbigt annars om inte annat.
Hade himla mys med Ullis, Karro och Flisan idag, inte allt för ofta man träffas men tiden finns lixsom inte :( Men vart dit bjuden någon gång i sommar när det passa alla parter att grilla, dricka lite vin och mysa :D Lät trevligt värre. Iaf ska Karro följa med mig till Holmen på lördag och svänga loss lite ^^ Kommer nog bli grymt roligt ska väl passa på att umgås lite med Linda och träffa lite andra kändisar :D Kan bli super kul.
Imorgon ska jag på Thindras skolavslutning, det är ju hennes första :D Lilltjejen blir stor :D Efter de ska jag träffa min älskade Linda babe så vi ska ta en fika och uppdatera oss lite i varandras liv, alltid lika trevligt.
Näe nu en kopp kaffe, ner till tvätten och sen plugg ute hos min underbara Carro <3

Puss hej ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

Hörrö "moster" ;-) Vi måste se till att träffas inom en snar framtid tycker jag. Kram / Linda

2010-06-10 @ 20:21:13
URL: http://lindqvist89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0