Blogg torka eller ren lathet?

Ja jag vet faktist inte vad de är med mig har ju jätte mycket jag kan skriva om men intresset för att göra de verkar vara lite borta?
Åh blir så less de är jätte fint väder ute med inte spec varmt ;( Inge vidare, men det är bara för jag är ledig denna vecka för på måndag går jag på sommarschemat så då ska ni se att solen skiner och det är 20+ ute bara för jag måste slita :( Men det är väl inte mig emot, ska bli skönt att ha något att göra hela sommaren :D Det är bra inför nästa termin också, känner man sig lite mer hemma i de man pluggar tror jag.

Igår somna jag runt 18 tiden och vakna vid 8 imorse, mådde så sjukt dåligt, va inte ett dugg kul. Det är nog både psykiskt och fysiskt de sitter, men idag måår jag mycket bättre och de är bra behöver krafterna så jag kan plugga så jag får klart de sista. Senare idag blir det Gävle och träffa Ullis, var 100år sen sist känns de som :( Så de ska bli kul, får se om Karro blir med oxå? :D

När jag tänker på framtiden så känner jag så mycket blandade känslor. Vet inte riktigt vad jag vill, vad som är rätt eller fel? Jag har fattat så mycket att jag måste börja tänka på mig själv, vad som är bäst för mig och vad jag känner är rätt. Men de är ju heller inte så enkelt när de inte är så ofta man gör det. En ska har jag väl bestämt mig för och de är att jag ska sköta mina studier på bästa sätt och jobba extra så jag klarar alla utgifter själv. Jag ska inte behöva någon annan ewller känna att jag är beroende av någon, varken känslomässigt eller annars. Vad gällande mina känslor tänker jag bara luta mig tillbaka och se vad som händer, inte försöka tjata eller göra en massa knäppa saker för att de ska bli bra. Nu får det helt enkelt bli vad de blir. Vi kanske är för olika och inte kan ge varandra de vi båda behöver för de är ju olika saker. Och man kan fan inte ändras så jävla mycket som människa på den tid vi har att röra oss med. Ja vi får se vad han tycker och känner för nu tar jag ett steg tillbaka och hoppas att han tar ett steg fram, tar min hand och ber mig komma.
(V)

Jag och Jonas innan Sandviken Crousigen :)
 

Min älskade vän Andreas <3


Carro och Henke, ni 2 betyder massor <3


Tobias, tack för att du finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0